woensdag 6 maart 2013

aanmelden op het VO

De uitslag van de gemaakte cito toets is binnen. Yes. Het ging als een lopend vuurtje door de klas dat de resultaten binnen waren. Ik heb vandaag de eerste helft van de klas al bij mij gehad om samen de uitslag door te nemen. Ik heb samen met het kind gesproken over het resultaat. Ik heb er wat over verteld en zij hebben mij vragen kunnen stellen. De andere helft van de klas komt morgenvroeg bij mij om het samen te bekijken.

Morgen krijgen alle kinderen een A-4 enveloppe mee. Hierin zitten de volgende documenten:
- Onderwijskundig rapport
- Uitdraai van het Cito LOVS
- Resultaat van de Cito eindtoets
In iedere enveloppe zitten 2 exemplaren. Het ene exemplaar is voor de eigen administratie en de andere documenten mag u overhandigen aan de school van uw keuze. In de meeste gevallen is dat het Metameer of het Elzendaal.

In de klas heb ik enkele aanmeldingsformulieren liggen. Ik kan uw kind er eentje meegeven op verzoek. Geen probleem.

Bij het aanmelden moet u ook denken aan het volgende document:
- een uittreksel van het bevolkingsregister van uw kind óf een kopie van paspoort/ID kaart (bij kopie ID, voor én achterkant)


De dagen van aanmelden zijn volgende week
Klik op de link voor verdere informatie over het aanmelden:
Elzendaal Gennep
Metameer
Elzendaal Boxmeer

Oh ja, met de uitslag van de klas zitten we boven het landelijk gemiddelde. Goed gedaan jongens en meiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten